Svar:


FRÅGESTUND!


1. Gillar du katter?
Jag är nog lite mer av en hund människa om jag ska vara ärligt, men katter är mysiga de med!

2. Har du något planerat inför sommarlovet eller? :D <3
Ehm.. eventuellt sommarjobb, annars sola, bada och festa :D hahha!
3. Är du singel? ;)
Yes...
4. Såg ett tidigare inlägg som handlade om gandalf, gillar du Sagan om ringen filmerna? :)
HAHAHHA ja, bästa filmerna!
5. igandalf ?
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAA
6. andreas eller viktoria?
Jag vet inte vem som ställt den här frågan och fattar inte varför. Man väljer inte mellan två personer, iaf inte jag.

7. Vilka är dina närmaste kompisar? :)
Sara, Roxy, Adam och Viktoria umgås jag väl mest med :)

8. När fyller du år?
16 oktober.
9. Vilken är din favoritfärg och vad ska du göra i påsk?
Grönt typ, gräsligt ;) hahhaha, i påsk vad jag hos min mormor och morbror och satt på en sten i flera timmar med min älskade vovve, efterosm jag gick vilse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0