Tänk efter!

Ligger i min säng och lyssnar på musik, tänker också genom hur mitt liv har varit alla dessa år och undrar hur jag kan ha de så bra som jag har de. Mycket saker har hänt och de har kommit fram saker som jag inte själv vetat om, vänner har kommit och vänner har gått. Har blivit så otroligt sviken av de människorna som jag verkligen inte trodde kunde göra så, men anyway detta ska som jag sagt tidigare inte bli nån jävla depp blogg, palla deppa ;)
Nej men tänk efter, vilka har funnits där för dig när du mått dåligt? Vilka har tröstat dig när du varit ledsen? Har ni någonsinn visat tacksamhet för de? 
Som jag skrev förut är de 2 personer som alltid har funnits där för mig. 2 personer.
Sen finns ju fler som funnits där när de SETT att jag är ledsen, men dessa 2 personer har ALLTID varit hos mig. Tack som fan!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0